Redan redo för sängen

Jag är trött, men klockan är ju bara 21! Har ätit lite gott nu framför tv:n men sockret hjälpte mig inte att piggna till.
En perfekt lördagkväll.....godis, chips, dip och dator!



Imorgon ska jag ta med grabbarna till bibblan och lämna tillbaka böcker som Lowe lånat med skolan. Kanske kan ta en fika oxå. L jobbar 6-13 så då har vi nåt att göra under tiden.
Idag när jag kom hem från jobbet så var de ute och åkte stjärtlapp nerför våran lilla (och den är verkligen mini) lutning vid brevlådan. Innan vi drog in bredband så var det ett trappsteg, men när de grävde för fibrerna så skulle de ju asfaltera igen hålen, och då fick L dom att asfaltera igen trappsteget så att det bara blev en lutning istället. (jag är inte så bra på att förklara) Är så himla glad att barnen har varandra och att det är så liten åldersskillnad på dom. De hade så roligt tillsammans. Men det är lika ofta (om inte oftare än att de är sams) som man undrar om man inte skulle ha väntat några år mellan dom *s*. Hade vi fått det lugnare då?

Nu ska jag snart lägga mig. Orkar inte stå emot längre, och sova är ju faktiskt bland det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fredrik jobbar också idag, 6 - 17.30! Inte det roligaste jag vet när han jobbar helg, men det är ju bra betalt!

Jaha, snart dags för nya frisyren då? Ska bli spännande att se den....

Kram

2008-11-23 @ 06:18:12
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback