Otacksamt morgonslit

Imorse kl 8 efter jag lämnat Lowe på skolan så skottade jag en himla massa snö, medans Alvin fick sitta inne och titta på film. NU går min käre make ute med en SNÖSLUNGA som han köpte direkt efter jobbet. Känns ju ganska puckat att man slet som ett djur med den förbannade snöskotten.......Den är iaf rejäl med elstart (lättare för mig) och lyse (!). Tack för det!

När jag la Alvin nu på kvällen så såg jag att han har några blåsor på tungan, och tungan är alldeles vit med beläggning, Vad kan det vara då? Jag har ingen kunskap alls i sjukdomar och symptom. (han hostar en massa och låter lite "tjock" i rösten när han pratar). L ska vara hemma med honom imorgon, så då kanske han kan ringa till läkaren och fråga.

Nu när jag har ny frisyr så får jag inte tvätta håret på 48 timmar! (ojojojoj) Och jag ska helst inte borsta/kamma det heller. Inte alls! Bara ta lite grejs och kleta i och forma det. Grejset betalade jag 150:- för (fick rabatt) och det luktade jättegott. Det är ju ett plus nu när jag inte får tvätta *s*.




Får ta några timmar sen och experimentera med mina nya lockar. Det är ju en helt annan grej nu!

/P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

du är utmanad. kolla min blogg.

2008-11-25 @ 20:52:00
URL: http://gnarpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback