mums med glass

Sitter med en isärskuren halvlitersglass och mumsar! Gräddglass med krossad choklad......*njuter*

Idag har jag jobbat. Fick med mig några julstjärnor hem som jag ska ge till skolans julmarknads lotteri.
Skulle inte förvåna mig att jag skulle vinna en om jag köper en lott *s*. Då skulle jag bli mindre glad.
Däremot blev jag glad när jag kom hem och hade fått ett paket som jag vunnit på Tradera.
Ett par Ecco Goretex-kängor. Satt som en smäck!



Imorron är det en fullspäckad dag:
* kl 8 - utvecklingssamtal dagis
* kl 9 - influensaspruta hos doktorn
* kl 9-18 jobba (direkt efter doktorn som ligger i samma hus)
* kl 18:10 - 19:10 kiropraktor (eller rättare sagt massage denna gång)

Är väl hemma vid halv åtta, då Alvin redan sover och Lowe precis lagt sig.
Nu ska jag kolla på Äntligen hemma.


Kommentarer
Postat av: jag själv

Glömde säga att kängorna var till Alvin, inte mig!

2008-11-11 @ 20:02:26
Postat av: Milla

Så skönt att skorna passade!! Du, om du vinner julstjärnan kan du skänka den till oss, vi har brist asg. Ha en bra dag å trevlig helg! KRAM

2008-11-13 @ 09:03:38
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback