Modig kusindotter

Jag har en kusin som blivit utsatt för misshandel av sin pojkvän. Hennes dotter satte stopp för allt och är nominerad i en tävling på www.annas.se. Gå gärna in och rösta på Patricia. Det är både hon och hennes mamma värda!

Sitter just nu och slötittar på Bonde söker fru. Har så väldans svårt för killen från Köping! Dels hans slajmiga flin, hans hemska västmanländska och bara hans sätt! De enda som är roliga att titta på är ju de homosexuella grabbarna. Skulle ju va roligt med lite intriger där ;-)

Imorrn är jag ledig. Har Alvin hemma från dagis då han tycker att det är tråkigt där. Kan förstå att det börjar bli trist, han börjar ju bli stor! Apropå det så har jag handlat födelsedagspresenter till honom med pengar från min farmor o farfar. De bor på Öland, så de brukar skicka pengar så att jag kan köpa presenter från dom. Det blev en Ninja Turtle på motorcykel, en tröja och ett par coola boxerkallingar. Har själv köpt en Ninja Turtle från oss, ett Pettson-spel, jeans o tröja med Blixten, pokemonkort och lite smågrejer. Hinner säkert komma på mera grejjer. Killen har ju vuxit så han behöver kläder!

Å nu sitter Peter o Wille och pratar på "Bonde"! Ska kolla nu!
*s*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu har jag varit inne på den sidan och röstat:)

Hoppas hon vinner.



Tittade också på bonde söker fru. Har nog svårt för alla årets medverkande faktiskt. Ingen som är riktigt rolig att följa. Eller, jag vet inte. Jag har inte kollat alla avsnitt så jag är inte så "inne" i det:)



2008-11-19 @ 21:44:59
URL: http://gnarpy.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har självklart också röstat på henne! Det var en väldigt modig tös....

2008-11-19 @ 22:16:44
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback