lördagsgodis....*suck*

Idag på jobbet när klockan närmade sig 14 fick jag ett otroooligt godissug! Så fort vi stängde igen portarna så kastade jag mig i bilen och burnade till Coop. Handlade en massa godis och 2,5 liter glass, tårta till Fars Dag och present + kort till min pappa. När L och barnen kom hem (de var hos Masen 8-17) såg han paketet och sa; " å ett paket till mig!" för det står ju "pappa" på det. Men jag sa nej, det är till min pappa, och då suckade han och sa att han inte kommer att få nåt. Men han tjatar varje år att han inte vill ha, juh! Och trots det så har han fått paket varje år......Däremot så har lilla jag aldrig fått nån present på Mors dag!!! Jaja, nu har han helt ovetandes en prinsesstårta i frysen och ett paket gömt......

Nu är minsta gubben i säng, mellangubben ligger här i soffan och största gubben är och handlar för att vi är sugna på toast! En himla massa gubbar i våran familj...*s* Tur att jag finns här då för att hålla ordning på flocken ;-)

Dags att lägga Lowe nu.

Go´kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback