gråtande barn

Idag var jag på Ikea med barnen medans L var och tittade på ny laptop. Vi skulle äta lunch och precis när vi ställt oss i kön så ser jag att Alvin är kissnödig. Säger åt Lowe att följa med sin lillebror till toaletten och sen komma tillbaka till mig.
Det tar en himla tid och jag började misstänka att killarna gått till lekhörnan i restaurangen, som jag precis sagt att de inte skulle göra. När jag står och betalar allas mat så kommer en kvinna och stoppar en kille som jobbar på Ikea. Jag hör bara "småpojkar" och "toaletten", så jag förstår att det är mina barn....Lämnar brickorna vid ett bord och springer till herrtoan, och just då kommer pojkarna ut tillsammans med kvinnan och Ikea-mannen. Stackars pojkarna hade blivit INLÅSTA på toaletten och kom inte ut. Båda var rödgråtna och hade ropat på hjälp!! Fyyyy, vad jag tyckte synd om dom!......

Efter Ikea-besöket var det dags för Busborgen-kalas! Noel fyllde 5 och hade bjudit Alvin. Lowe gick in tillsammans med oss och lekte själv medans Alvin var i kalasrummet. Vilken ljudnivå det är! Jag satt och gäspade och gäspade, men till slut så följde jag med Alvin till hoppborgen och åkte rutschkana så att jag piggnade till.

Imorgon är det D.I.S.C.O hemma hos oss! Ska bli skoj att ha en massa hispiga ungar i huset!
Ska försöka dokumentera det och sätta in bild här sen.

Nu ska jag fortsätta kolla på Sopranos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback