galna människor

Det märks att det är första advent imorgon. Folk har varit tokiga och trängts på jobbet. En del ska ha stakar, andra stjärnor eller kransar och mååånga ska ha extralampor till sina gamla slingor. (som kan vara både 20- o 30 år gamla)
Ibland har man lust att bara säga "släng skiten och KÖP NYTT!!!!" Men snäll som man är försöker man hitta rätt och kommer till slut fram till att det försvann från leverantören för x antal år sedan......

Jag har oxå tagit fram julen här hemma nu. Vill att allt ska vara klart när jag vaknar på morgonen. Trist nog jobbar jag imorron, hade hellre velat gå på nån julmarknad med familjen och lämna önskelista till tomten. Men jag hinner iaf se fyrverkeriet kl 16:15, för då har ju jag precis slutat. (alltid nåt)
ljus i mörkret


Och om ni vill se hur det ser ut lite tydligare i köket, kan ju titta här:



Imorse innan jobbet fick jag en tid hos kiropraktorn igen, Han trodde inte att jag skulle behöva behandling så här fort, men sånt kan man ju inte veta. Men det var bra att jag hörde av mig så snabbt, för det var fast på 2 ställen vid skuldran igen. Ska tillbaka nästa torsdag...Jädrans rygg! Men jag har ju tur som har förmånen att gå dit. Tack Johan!

Nu ska jag gå och lukta på mina nybadade barn. Finns det nåt bättre?!

Trevlig advent!

/P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback