förberedelser

Idag har jag varit såå duktig (än så länge).
Jag har tvättat (håller på fortfarande), dammsugat hela huset, bakat kladdkaka, vispat grädde, bakat banankaka, gjort lunch åt barnen och fixat inför discot som är om 2 timmar. Däremellan har barnen hunnit vara ute i snön och jag har duschat o varit till affären.
Nu har Viktor i Lowes klass precis kommit. Hans mamma ringde och frågade om han fick komma hit ett tag, och självklart fick han det! Hon hämtar honom lagom tills discot ska börja för Alvins kompisar.

Fin bild på Lowe med sin snöboll:

årets första snöboll


Nu har jag annat att stå i.





Kommentarer
Postat av: Malin

Ja just det. Han fyller ju år här i krokarna... Vet dock inte när :-) Före Nelly så mycket vet jag.



Grattis iaf. :-)



Kram

2008-11-16 @ 20:18:01
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback