bestämt mig för ny frisyr

Idag  har jag gått in till min svägerska och bokat tid till ny frisyr nästa tisdag. Tänker inte avslöja vad det ska bli, det är bara Milla som vet och hon sticker ju till Kanarieöarna i övermorrn. Blir det inget bra så kan jag göra om det så är det ingen som märkt skillnad ;-)
Jag är ju en sån människa med litet tålamod. Har jag bestämt mig för något så ska det ske bums! (att det inte blir tidigare kan bero på att lönen är så gott som slut) Och nu har jag bestämt mig att göra om håret. Tröttnar så fort där med..Långt ett tag, kortare, lockigare, rödare, svartare osv. Men det är ju ombyte som förnöjer!

Något som INTE förnöjer  är Försäkringskassan! Jag var ju hemma med Alvin när han opererade mandlarna o polyperna. L var hemma efter mig, han skickade in papprena långt efter mig men fick sina pengar för över en vecka sen. Jag däremot får vänta å vänta å vänta. Dessutom skickade jag med läkarintyg!
Om du nu, Pernilla, får jobbet- så vill jag ha ditt direktnummer tack! ;-) Hihi, det är så sällan jag har med FK att göra, men när det väl händer så vill man ju att det ska funka. Det är försäkringskassans fel att jag inte kan byta frilla denna veckan. *s*

Ska snart lägga mig, ögonen börjar gå i kors. Har suttit å letat kryssning till oss (jag å L) och Milla o F. Ska försöka att komma iväg efter nyåret. Men först ska de få åka till solen!

Trelig resa, familjen i.


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack vännen!! Det ska bli sååå läckert att se din nya frilla. Klart cool. Du är så himla modig som vågar testa massa nya, roliga frisyrer. Jag är lite feg med sånt. Du kommer bli vrålsnygg!

Ser fram emot att kryssa sen men först solen, here we come!! KRAM!!

2008-11-19 @ 13:48:18
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: catte

Tror nog du kommer göra en hårförlängning!!!! Sätt in ett kort när du har gjort din förändring! KRAM

2008-11-19 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback