besökare

Jag har inte brytt mig om att titta hur många som besökt min sida tidigare. Men efter att Pernilla (en ytterligare Pernilla) berättade i sin blogg att hon haft 200, så har jag tittat lite då å då.
Men det mesta jag haft på en dag är 35. Iof är det inte så många som vet att jag har min blogg, men ändå. Jag har ju inte så mycket roligt att berätta heller, så varför skulle min blogg springas ner av nyfikna människor?
Ganska skönt att vara "i min enkelhet", jag har inget behov av att få synas eller höras. Men vill någon ta del av min vardag så är det ok. Men jag gråter inte om ni inte läser. Förstår ni vad jag menar?

Nu ska jag snart åka och lämna barnen hos syrran. Först ska vi till affären, för killarna har tagit pengar ur sina sparbössor och ska handla tuggummi. Sen ska jag jobba till 16. Ganska skönt att bara jobba 4 timmar. Så borde det vara alla dagar i veckan!!!

HA EN TREVLIG MYSIG GOSIG HÄRLIG FÖRSTA ADVENT!!!!! 

kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej där :) Jag har inte heller så många besökare på min blogg men de jag har är desto trevligare ;)

Jag kan göra ett försök att hjälpa dig med bloggen men sök på "bloggdesign" på google så finns det annars steg-för-steg beskrivningar. Jag är absolut ingen mästare utan har följt beskrivningar då jag trixat... Hoppas du haft en bra advent! KRAM!! /Milla

2008-11-30 @ 20:27:25
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback