världens bästa glass

Å jag blir så lycklig varje år den kommer tillbaka! Jag kan äta hur många som helst (nästan iaf) och bara njuuter av att få den till min mun. Världens bästa glass.....



Annars har dagen varit bra. Jag och Alvin var ner på stan vid 12:30. Lunchade med Åsa på Spicy Hot, och sen åt Alvin sin lunch på Mc D. Han gillar Spicy annars, men var helt enkelt inte sugen idag. Köpte ett par byxor och en pjamas i julklapp till Lowe, och små Ninja Turtles-gubbar till Alvin som muta att han skulle vara filbunke hos kiropraktorn.
Han var så himla duktig och det var inga problem alls. Sen har jag ju världens bästa kiropraktor oxå.

Postade julkorten idag, men gjorde en liten miss, Hade köpt frimärken till nästan alla. Det saknades 1, så då tänkte jag att jag skulle lämna den direkt i syrrans låda eftersom vi bor såpass nära, men det glömde jag sen. Kom på det när alla redan hade åkt ner i postlådan. Vi får väl se om det kommer fram eller inte.

Nu ska jag slå in Lowes julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback