våld

Jag har en kusin som fått stå ut så jävla mycket skit. Jag har gråtit när jag läst om allt hon fått utstå av sitt ex. Hon har haft mailkontakt med en journalist och denna har skrivit om min kusin på sin blogg. Det här är den hemska berättelsen om min kusin, Sussies, liv. http://charlotteanytime.blogspot.com/2008/12/meeen-hhh.html

Jag hoppas att den berör och får människor att vakna upp och hjälpa utsatta kvinnor i sitt hem!
Det värsta av allt, är att jag inget visste. Vi bor ju i olika städer, så jag kunde inget se eller göra.
Jag är så hemkt ledsen, Susanne.........

Kommentarer
Postat av: pillan

måste bara tllägga att hennes dotter nu är utsedd till Sveriges snällaste och mottog sitt pris på Gröna Lunds scen den 7 december.

2008-12-19 @ 07:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback