utmanad (inte utmanande)

En utmaning av Lina


Har du köpt en chokladkalender?
Barnen har fått från Ica, gratis

Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Nej för livet, jag sa ju att de var barnens!

Har du hunnit med att köpa alla julklappar?
Nej.....börjar få smått panik

Till vem är det svårast att köpa till?
Christopher

Dricker du alkoholfri glögg?
Ja, både med och utan alkohol funkar

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Ja, när jag var liten....Då fick man ju allt serverat :-)


Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Hm..den är ju värdelös....så inga!

Vilken är den bästa julkalendern genom tiderna?
Trolltider och förra årets var oxå bra.

Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
Tjaaa, jag vet inte...nä det tror jag inte! I så fall har jag glömt.

Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Mest jag, men vi pyntar så ofantligt lite!

Vem klär granen och vem bestämmer hur den skall se ut? Hur SKA den se ut?
Jag gjorde det lätt för oss och köpte en fibergran. NO PYNTING! It´s allready klart!

Plastgran eller äkta
Hade gärna valt äkta om det inte barrade så förskräckligt...

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Mest att ge bort...men även att få om det är något jag verkligen önskar mig ( I-pod....I-pod..)

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Är det snö vill jag vara i Sverige, annars kan jag lika gärna åka bort.

Känner du någon julstämning nu?
Inte det minsta!

När kom din julstämning?
Det undrar jag med

När skall man sätta upp adventsljusstakar? När är tidigast vs. senast?
De ska sättas upp den helgen det är första advent!


När julpyntar man?
Jag pyntar inte, sätter bara upp några stakar och stjärnor på 1:a advent. Inga tomtar här inte.

Skickar du julkort?
Ja

Vilken senap till skinkan?
Vet inte, jag kan inte laga mat....*skäms*

Viktigaste på julbordet?
Julskinkan, sillen och ägghalvorna

Julmusik jag inte kan vara utan?
Mer jul med Adolfhson Falk

Världens bästa jullåt?
Vet inte, det finns många fina

Julknäcke eller vörtbröd?
Vörtbröd, men det måste vara russin i

Vilket julgodis är viktigast? Gör du det själv?
Knäck! Gjorde en sats igår på 60 st som redan är slut.......*skäms ännu mera*

Vilka traditioner har ni?
Familjen samlad med god mat, Kalle Anka och julklappar

Färdiginslagna paket eller paket att slå in hemma?
Färdiga, slår in tillräckligt många ändå (på jobbet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback