annandagsmorgon

Klockan är nio på morgonen och jag sitter å äter min frukost, 2 skinkmackor och ett glas must. Jag som inte ens brukar äta frukost, men efter all julmat så vaknar jag döhungrig! Barnen har precis satt sig och börjat titta på Wall.E-filmen igen. Den var helt ok. Ganska rolig emellanåt.
L skulle egentligen ha jobbat några timmar idag, men tyvärr har hans fru smittat honom med halsont och annat mysigt. Barnen har börjat snora och nysa lite, så jag har nog lyckats där oxå. Men de är lika pigga ändå, däremot L ligger som en utslagen säl i sängen. Själv så mår jag ok, förutom att jag fått lite halsont igen, men vem klagar? Jag vet snart inget annat än att ha ont eller snor.......(nice, va?)

Idag ska vi på bio! Ska ner å trängas med alla dårar som ska fynda på rean. Men jag ska inte shoppa. Ner, kolla på film, åka hem. Parkerar på jobbet så slipper jag köerna i parkeringshuset oxå. Så himla smart!

Å, nu blev jag partysugen!! Lyssnar på just dance från Absolute Kidz skivan. Tänk vad man kan ryckas upp av musik! Och ner oxå, om det är en deprimerad sång, men den här är P.A.R.T.Y!!!!!!!
Får ragga upp (vänta lite nu, låt mig få skriva klart innan ni får ideér....) några schyssta brudar att festa med. Karlarna får vara hemma och ta hand om barnen. Släpp morsorna lös, det är vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback