Sveriges snällaste!

Min kusins dotter VANN tävlingen om att vara Sveriges snällaste!   

" Nu är röstningen avslutad och årets vinnare presenteras den 7/12 kl 15,30 på Gröna Lunds stora scen. Priset delas ut av Sveriges Lucia."

Gu´va roligt för dom, både för min kusin och Patricia. Världens modigaste tjej.

Annars har det inte hänt så mkt. Jobbar som en gnu.....Idag var det min 8:e dag i rad på jobbet, så det ska bli så himla skönt att vara ledig imorgon!! Iof måste jag ändå upp och lämna Lowe i skolan kl 8, och Alvin är hemma med mig. Men bara att inte ha nån tid att passa....eller jo...det har jag ju! Jag ska till kiropraktorn kl 16:15 och jag måste ha Alvin med mig (hur det nu ska gå att ha honom tyst å still i en timme i ett rum). Innan ska vi shoppa lite på stan.

Nu ska jag gå å kramas med Lowe som precis lagt sig, sen är det Bonde söker fru!
(men jag tittar bara för att jag gillar Peter...Bonde söker gay)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback