Semester

Jag nämnde tidigare att jag börjat titta lite smått på lämpliga semstermål till sommaren. Som vanligt så hittar jag saker som alltid är så jädrans dyra. Jag började med Grekland.......och just nu så har jag hamnat i paradiset



MEXICO!!!

Jag skiter i om jag är flygrädd, kan jag nångång åka dit så gör jag det! Men just det här var lite saftigt.....Fem *-igt hotell, all inclusive......tja strax över 100 000:- för familjen i två veckor. Småpotatis *harkel*. Och då ska man dessutom åka om typ en månad- är inte det på gränsen till "sista minuten"- så då borde det väl vara liiite billigare? (please?)
När jag hittade det här så gick jag in på Postkodsmiljonärssidan och kollade mina vinster, men tyvärr hade jag inte vunnit nåt där heller. (jag vinner aldrig nåt större på spel och lotter, men likt förbannat så tror jag att det snart är min tur...)
Det får väl bli Grekland ändå........*suck*
Thailand skulle jag gärna vilja se, men dit vill jag inte flyga. Alldeles förlång flygtid. Men MEXICO! Okej´rå! Skiter i flygtiden, ge mig ett knockoutpiller. Nån gång ska jag dit. Det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback