Plutten

Alvin är minsann inte pigg. Han bad om att få lägga sig strax efter kl 18, och nu sover spjuvern i min säng.
Jag hoppas att han vaknar upp piggare och kryare, så han orkar med en söndag med tv-spel och film. För imorgon är det söndag. Och på söndagar, då spelar vi PS2 och X-box. SÅ det sa! (och när det är jul....)
Igår när barnen hade lagt sig så fortsatte jag spela Wall.E. Och när jag tänkte att det var för taskigt att spela för långt fram i banorna så spelade jag och brorsan hockey-turnering på PS2. Idag hade jag problem att få upp växel ur kassorna på jobbet,  pga muskelvärk i handen och underarmen. Man är inte van att spela så mycket, juh!

Jag ska snart sätta mig och glo på tv. Har en undervåning kvar på en Aladdin-ask som jag tänkte trycka i mig, Hoppas att L inte är allt för sugen, för då får jag mera själv! *fniss* Han har bättre karaktär, jag har ingen alls. Ge mig godis, kakor, bullar, you name it- och jag äter! För det är gott! Jag kan inte motstå, och jag vill nog inte ens motstå.
Måste komma igång med träningen igen!

Börje, sparka Åsa i arslet och kasta med en kasse med träningskläder!
(ja hon har berättat att du läser min blogg. Och det får du.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback