önskelista

Milla har gjort en så fin önskelista på sin blogg, så jag blev lite inspirerad.
Men mina barn skriver inga listor..de går igenom alla leksakskataloger noggrant, innan de massakerar dom med saxar. Sen hamnar alla dessa utklipp på kylen, SÅ TOMTEN-KOLLA IN KYLEN!!

EN SKITSTOR ÖNSKELISTA


Jag har en blygsam liten lapp som min andra hälft ska se, men den försvinner nog bland alla småbilder.
Det lilla jag skrivit är:

björn borg- hipsters
en radio till köket (som ska sitta under överskåpen)

Jag har inte så höga krav längre, jag som alltid varit ett julaftons-freak som vill ha mycket klappar!
Ingen jul utan julklappar ju!

Antar att jag börjar bli vuxen...........*trist värre*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback