Nytt försök med granbilden

Jaja, jag fattar! Men jag varnade att jag inte är den bästaste fotografen.....*s*
Nu har jag gjort ett nytt försök.

This is my tree:


Barnen ska pynta den imorgon bitti med sina egenhändigt gjorda pynt. Nästa år ska jag köpa en ny gran. Den här har blivit lite tuffsig och lutar litegrann.

Jag väntar på att min bror ska komma och banka på dörren. Han är alltid sen med att köpa julklappar, så han skulle fixa alla idag! Men kommer han inte inom en timme så blir jag orolig, för han svarar inte på mobilen. Han åker ju bil från Stockholm och det är underkylt och mörkt...(nu låter jag nästan som morsan *s*)

Jag önskar er alla en underbar, lugn, skön fridfull jul!!!!!!!!

KRAAAAAAAAAM


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu ser jag mycket bättre :-) Jättefin gran...

GOD JUL på er...

2008-12-24 @ 13:38:45
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback