Nyårsafton

Idag har det  varit en bra dag. Jobbade mellan 10-13:30. Fick en stor godispåse av Johan och två konor som jag skulle komplettera med hemma. Mycket snällt.
När jag kom hem så åt vi lite mat och sen åkte vi ner till skridskobanan och killarna åkte skridskor. De var riktigt duktiga! Alvin som inte åkt tidigare blev väldigt bra på en kvart. (vi försökte i fjol men han blev förbannad och vägrade åka resten av vintern....envis som sin far ;-))


Lowe iklädd Nike-skridskor, rutiga termobrallor, brun jacka, varma vantar och Sveamössa, samt Jofahjälm. *s*


Även Alvin är iklädd Nike-skridskor, Reima-overall, Fixvantar och rånarluva. Till det en skatehjälm med flames.


Till slut blir man trött i fötterna.....

Snart kommer syrran och ska låna våra klapp-stolar och våran dubbelbryggare. De har mycket att stå i tills imorron när Jocke fyller 30 år. De ska som oss fira nyår i hemmets lugna vrå. Första året som vi firar ensamma (förutom när Alvin var nyfödd och sjuk) och det ska bli så skönt. Det blir tacos sen och kl 19 ska vi smälla raketer med barnen och Andy och hans familj ska smälla med oss.


Måste bara peppa Åsa oxå som ska sluta röka idag, kl 24:00!!!
Heja Åsa, du fixar det! Du blir finare i hyn, luktar mycket godare och får schyssta gaddar!
Heja heja heja!
Sen har du ju en rejäl morot från chefen oxå.......*mutter* ;-)

Imorgon är det som sagt 30-års kalas och skridskoåkning som står på schemat!

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR med nya möjligheter!!!!!!!

Själv så hoppas jag på en del förändringar.....men de håller jag för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback