Namnsdag

Jag gick och la mig kl 22 igår. Så himla skönt att få lägga huvet på kudden och bara slå igen ögonen. Ännu mysigare var att jag hade lagt Alvin brevid mig. Sover bättre då..... Men jag vaknar vid ett att Lowe går upp å kissar. Änner efter och jo visst, jag kunde oxå behöva gå å kissa när jag ändå var vaken. Efter det så kunde jag inte somna om!!! Och jag som var så trött!! Känner mig ändå mycket piggare idag.

Ska snart iväg till skolan o dagis med barnen. Jag hoppas att dagen går lugnt till på jobbet, med snälla trevliga människor. Sista dagarna har jag fått en hel del knäppskallar, så man nästan har funderat på om man inte skulle gå hem istället *s*. Men det börjar bli en hel det julklappar oxå, och dom människorna som handlar dom brukar vara glada.

Idag har jag namnsdag, förresten! Grattis till mig och alla andra Annor !!! Jag har ju sån tur att jag har 3 namnsdagar, men oturen att ingen brukar fira mig....*s*

15 dagar kvar till jul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen... :-)



Kram

2008-12-09 @ 21:32:08
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack Malin att du tänkte på mig :-)

2008-12-10 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback