naiv

Jag tycker inte om Bingolotto. Varför spelar man det idiotiska spelet? Är man så dum att man tror att man vinner?

Ja......jag är lika naiv som ett barn ibland. Varför skulle det inte kunna vara MIN tur att vinna nån gång?
Och lika besviken blir jag när jag sitter vinstlös. Usch vad dum jag är. Men nåt som är skönt är att det är tusentals lika många naiva människor som är precis som jag! *ler*

Imorgon jobbar jag. Tror inte att det blir särskilt stor handel.....Jag slutar kl 14 och då ska jag hem och åka skridskor med min familj. Årets första åk. Vet inte riktigt vart alla grillor är, så L får leta i förrådet imorrn.
Nu ska jag hämta in posten och sen ta en dusch innan jag kryper ner i min säng.

Näst sista dagen på 2008.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback