Limpan

Vilken söt hund! Lilla Limpan! Johannas hundvalp Limpan är bara 9 veckor, en blandras mellan Rottis och Labbe. Och den kommer att bli STOR! Just nu så delar Johanna och hennes Gabbe på en enrummare med kök, och mina ungar ville hoppa i sängen som stod i köket. Jag sa till dom att där sover ju Johanna och Gabbe. Lowe reagerade direkt: "vänta nu.....mamma, är dom gifta?"  Det låter så roligt när barn kläcker ur sig såna spontana saker. Skulle ju ha tagit kort på Limpan, men glömde kameran......

Efter besöket så åkte vi till McD och köpte med oss mat hem, Sen snabbt iväg med ungarna till syrran och iväg till kiropraktorn. Han var tyvärr så himla förkyld att jag bara fick massage idag av massösen. Vad synd....*fniss*.

Jag som ville åka och titta på diskmaskinen nu när jag kom hem, men L är så förkyld. Han vill vara hemma och lägga sig lika tidigt som igår. Hur kul är det på en skala!?!?!
Jag hoppas att det är något bra på tv idag, så jag har nåt att roa mig med.

Imorgon är det dags för jobb igen. Jag vill gärna tro att det är vettigare människor som är ute och handlar nu, men tyvärr så var det visst en incident på jobbet idag mellan två kvinnor som ville ha samma ljusstake....? Ska höra med Åsa sen vad som hände egentligen. Människor är riktigt dumma i huvudet ibland! Jag får bara bekräftelse på det hela tiden.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback