kryssning



Nu mitt i det trista så har vi bokat en kryss. Men det hinns ju inte med NU.....tok heller! Resan blir av i februari, mitt i all blåst och då blir det bara till att dricka sig i lag med vågorna. Brukar funka ganska bra, faktiskt. Men denna gång ska jag ite spela bort en förmögenhet på roulette...(jag är en envis jäkel som bara SKA vinna!) eller skämma bort mig på spa-avdelningen på tusen spänn för en ansiktsbehandling (men jag var len som en babystjärt efteråt). Den här gången räcker det med massage för 600-700 och kanske lite spel på banditerna. Man an ju faktiskt ha tur att vinna!!!!
Med oss får vi Fredrik och Milla. Ska bli så himla skoj! *jippiiiiieee* (och kanske får man beställa nåt av vimspellen Håkan ;-))

Nu ska jag kolla på House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback