kalasdags

Om en timme ska Alvin ha sitt efterlängtade kalas.
Jag ser inte fram emot resan dit. L tog MIN bil till Bollnäs för att han inte litar på sin bil.......eh?!
Och då får JAG ta hans puckade bil.....man sitter som ett arsle i sätet (nedsjunket både i sitsen och ryggen, känns som om man blir omsluten) och sen är den jätte"sladdig", (man får en del ofrivilliga sladdar även när det inte är vinter) och så är batteriet dåligt. Blir säkert stående på Hälla sen när vi ska hem. Men det skiter jag i. Bara jag och barnen kommer hem så får bilhelvetet stå vart det vill.
Haha, det hörs att jag tycker det är dags för ett bilbyte för herrn i familjen. ;-) Min bil däremot är en pärla. Förutom när ena bromsen låste sig i rondellen så jag snurrade runt och hamnade mitt i rundelns gräsmatta. Men annars är den bra.
BMW är grejjen, för bästaste tjejen!


Sen måste jag bara kommentera Idol-finalen.
Kevin vann, och jag har tyckt att han är superbra de senaste veckorna. Men igår var faktiskt Alice bättre....Jag hade hellre sett henne med segerkonfetti.


Dags att åka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback