julklappshandel i turbofart

Ja, som sagt så shoppade jag och L några julklappar till barnen i fömiddags.
Varsin stereo, varsina memorysticks till stereona, ett PS2-spel till Lowe (Sonic), och lego till Lowe. Allt det under en timma! Men det är en hel del kvar....Nästan alla till Alvin är kvar. Jag har ju handlat lite åt Lowe tidigare oxå. Kläder, pjamas och Den försvunna diamanten. Har nåt paket kvar till L oxå. Och jag tror jag vet vad jag ska köpa, men det kan jag inite skriva här ifall han skulle tjuvkika.

Jag har gjort knäck idag. Försök nr 2. Och de blev supergoda! Så nu måste jag köpa mera smör så jag kan göra en omgång till. Har även köpt pepparkaksdeg, så jag och barnen ska baka i eftermiddag. Lite mys tillsammans.
L ska åka och handla julklappar till sin underbara fru. Jag hoppas att hon får det hon önskar sig......

Dags för lunch!
Ugnsgrillad kyckling.....mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback