julklappar

Då är vi en dag närmare jul.
Jag har gjort en del julklappar idag, men inte till mig. Bara till mina kära kunder. Själv så jobbar jag så mycket att jag inte har tid att handla mina egna julklappar. Det kommer att bli ett hemskt panikartat springande på lunchen på mån-tis där dagarna innan självaste julafton. Har jag riktig otur så får jag ge mig ut på julaftonsförmiddagen och handla första bästa klapp. Det här är inte likt mig....jag brukar vara nästan klar vid den här tidpunkten i december. Men i år ser det annorlunda ut, för i år jobbar jag skiten ur mig,

Apropå det så var jag hos kiropraktorn idag. Var där för 6 dagar sen och ska dit om 8 dagar igen. Och därefter igen efter 11 dagar. Så går det när man är för snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback