Juldagen

Lite bilder från julfirandet

julmusik


Väntar på Kalle


Lasse Kronér


tomteverksta´n


GODIS!!!


Alvin  och plast-morfar


vem kommer här?!?!


nyfikna pojkar


lille Adrian hos tomten


Yes, jag fick det!!!


Och jag fick den här!!!!!! Jippie!!!!!!!!


Sing Star- brorsan och syrran kör battle


Lowe -ser väldigt pigg ut (kl 16)


Jag ser väldigt trött ut (kl 2 på natten)


Brorsan ligger fortfarande och sover. Barnen spelar sina nya PS2-spel och jag sitter här med min iPod. Idag blir det lugnt. Lär väl äta en massa mat idag oxå eftersom det blev en del över. De andra åt julmat till frukost oxå, men jag bröt trenden och åt fil å flingor....Även om julmat är gott så finns det en gräns hur mycket man kan äta per dag.

Ha en fortsatt trevlig julhelg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ni verkar ha haft en toppen julafton...hoppas resten av ledigheten blir lika härlig!!!

God fortsättning...

Kram Lina

2008-12-25 @ 12:08:15
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback