Julafton- och det har kommit vit härlig snö!

Vi har redan hunnit avnjuta en grötfrukost med mina syskon och pappa, med alla respektiv och barn.
Klockan 16 kommer mamma och syrran med familjer (brorsan har jag kvar här) och L´s mamma och hans ena bror. Ska bli så gott med julmat. Jag handlade för strax över 800:- igår, men behövde bara betala 80:-. Synd nog hade L hunnit handla all julmat, men jag fick ju ett presentkort på mat på 750:- på jobbet. Handlade extra ostar och sen "vanlig mat", sånt som behövs helt enkelt.

Nu tittar barnen på Ronja Rövardotter på tv:n. Brorsan slår in sina paket och L kom precis innanför dörren efter ett besök på affären. Nu ska vi fixa den andra julskinkan, så den hinner blir färdig. Lite pyssel att stå i.

Jag kanske lägger in bilder senare, vi får se om jag kommer ihåg att ta kort.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback