Johanna och jag

Å vad skojigt! Imorgon ska jag och barnen hälsa på min kära vän Johanna, och träffa hennes lilla hundvalp. Vi ses inte så himla ofta, så det ser jag fram emot! Tänk förr i tiden, då hängde vi ihop varenda minut- och sågs vi inte så pratade vi i telefon. (även om vi skiljdes åt 5 minuter tidigare) Det var tider det! Vi har gjort mycket bus tillsammans......en del är fortfarande inte officiellt, och en del är preskiberat. *asg*.
Johanna, du har betytt (och betyder fortfarande) massvis i mitt liv!!!!!!

Imorgon ska jag även till kiropraktorn. Tror att det är en kombinationstid med massage oxå. Ska försöka få nån att passa barnen under tiden. Det går bra att ha 1 med sig, men inte 2. Då blir det pannkaka. Ska kolla med syrran eller pappa om de har tid över.

Har förresten börjat titta lite smått på semesterplaner till sommaren. Kanske blir det Grekland....Kikade lite på Santorini och Ios. Vi får se vart vi hamnar. Nånstans ska vi iaf. (var inne på Gotland ett tag för att jag är så flygrädd *s*)
Men den här gången ska vi vara borta 2 veckor, för en är alldeles för lite. Man hinner ju precis slå sig ner så ska man packa och åka hem igen.....


Nu kommer L snart hem från jobbet. Då ska vi hitta på nåt, hela familjen. Sen är det ju speldags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback