Jag är ju så himla bra!

Igår efter jobbet så gick jag och arbetskamraterna till Varda och åt julbord. J**lar var gott det är!! Jag älskar julens mat....en kvinna bara stirrade på mig när jag tog för mig julskinkan. Man FÅR faktiskt äta hur mcket man vill på ett julbord!! Under maten så fick jag en present från en leverantör, för att jag sålt mest av en viss vara...



ETTUSEN KRONOR på Intersport, för att JAG är så HIMLA BRA!!!!!!!
(som chefen sa, "jag sopade mattan med de andra) *ler stort*
Så nu ska jag verkligen tänka efter vad jag behöver. Såg ett löpband för nästan 7.000 men där räckte ju inte presentkortet långt....En riktigt bra sportbh kanske det blir.

Imorgon ska jag lämna Lowe hos hans kompis Elias på fm. Sen efter 12 kommer mamma o Bosse och ska gratulera Alvin i efterskott. Och sen ska vi alla gå tillsammans till skolans julmarknad. Ser fram emot morgondagen.

Nu ska jag njuta av lördagskvällen, efter en arbetsdags slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback