hej mitt vinterland

snön är tillbaka!
*nana na naaaaaa* Trallar lite i min lugna tillvaro just nu.
Morgonen var inte lugn. Lämnade Lowe i skolan efter att ha skottat av bilen (ja, det var faktiskt på gräns att behöva skotta fram den). När vi väl kommer fram så läser jag på dörren att barnen ska ha ljus med sig på torsdag för att de ska göra nån ljusutställning. Det är ju torsdag idag!!! Frågar fröken om det är nästa torsdag? Nähä! Det var idag..... In med Alvin i bilen, sladda hem och hämta ett blockljus. Sätta på en film åt Alvin (som aldrig kan bestämma sig vad han vill se), för han vill inte följa med ut i snön igen. Sladda tillbaka till skolan och kasta in ljuset, hem igen och skotta uppfarten och gången till brevlådan. Men NU sitter jag och kopplar av en stund här vid datorn. Ska snart göra lite frulle åt mig och Alvin.

Håller oss hemma tills eftermiddagen, då vi ska halka ner på stan.

Nu blev jag sugen på varm choklad.....*mmmmmmm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback