Häxan Surtant



Idag har jag varit sur. Inte av nån speciell anledning, bara allmänt tjurig. Jobbade mellan 10-16 och folk är så giriga och frågar så himla dumma frågor. Fattar de ingenting?!?! Jag skulle gärna vilja vara som Häxan Surtant och bara fräsa ifrån och ge dom dumma jävlarna en avhyvling. Usch vad jobbigt att vara så sur......Tur att det inte är så ofta jag känner så!

När jag kom hem nu så hade L och barnen handlat raketer till nyår, Lowe berättade att några av raketerna kommer att jaga pappa när han tänder dom. "Men är inte det farligt?" frågade jag då, och gissa vad ungen säger?
"äsch, han får ju bara lite brännskador..." Sexåringen har talat!

Tittade i kylen. Fanns ju nästan ingen mat alls! Så jag tog med mig Lowe till Ica och handlade en massa basvaror. (kassler med sås och ris imorgon *mums*) När vi kom ut från affären så har vi ju Dinos pizzeria mittemot, så vi gick dit och beställde en kebabtallrik till lilla mamsen. *ler stort* Barnen hade ju ätit på McD innan, men ändå så var det dom som åt upp det sista på kebaben.....

Alvin är inte kry. Han hostar oavbrutet och är rosig om kinderna. Får hålla honom inne imorgon och trycka i honom te. Tur att han tycker det är gott. Men jag fattar inte att det fortfarande är han som får all skit som sätter sig på halsen. Han har ju inga halsmandlar eller polyper kvar!?!? Men man ska ju inte förstå sig på allt här i världen. (som varför alla stans penionärer ska handla hos mig på jobbet, när det finns en massa unga fräscha trevliga människor som kan göra det istället!)

//Häxan Surtant Lundin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback