Här är jag!

Jag har varit så himla duktig idag! Slutade klockan 18, och då sprang jag och Åsa runt och letade present till våran chef. Vi har beställt presenter sedan tidigare, men de var inte färdiga än. De ska vi hämta imorron på lunchen. (stress stress)
Sen har jag dammsugit huset, kånkat fram granen (ja, Milla. Jag ska ta kort på den sen *s*), och beställt biobiljetter till mig och barnen och brorsan på annandagen. Ska inte berätta för barnen att de ska på bio, det är en överraskning. Var inne på chihuahua, men bokade nu biljetter till


Kommer nog att bli skoj! Jag gillar tecknat lika mycket som ungarna. Tur att man har dom så man har en ursäkt ;-)



Imorgon kommer brorsan hit. Lowe har ju genomskådat honom som tomte (tack vare hans hål i öronen) och sa idag att han visste varför morbror Patrik kommer dagen innan julafton, för att han ska ju kolla om vi är snälla!! (såklart, annars får vi inga klappar) *asg* Tänk vad roliga barn är.
Förutom nu ikväll när jag hade lagt Lowe i sin säng och jag börjat dammsuga. Då skriker han att han har kräkts!!! Jag hinner tänka på problemet att vabba dagen före julafton! Ska han smitta oss alla till jul!?!?! Ja ni vet.......
Men det kom fram att han satt fingrarna i halsen med flit, för att testa lite....Va fan!!! Jädrans unge att skrämmas så!!
Well well, nu var det ju inget farligt. Men lite sur blev jag allt.

En endaste dag kvar att jobba. Hoppas att dagen går fort! Jag vill hem, mysa och titta på uppesittarkvällen. (jag vet att det inte är coolt, men det är faktiskt tradition!) Bära fram alla paket när barnen somnat. Äta gosaker.....

Nu kanske julstämningen snart infinner sig. Just nu är den inte här. Ska nog glo lite till på granen. Locka lite.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback