Halvvägs i baket

Har gjort en omgång knäck, men ska göra en till. Pepparkakor har bakats och Lowe tyckte att det var så mysigt att baka med mig. Ganska roligt när de växer upp och uppskattar saker på ett helt annat sätt.



Idag fick jag en märklig tanke,....Tänk vad många bekanta man har, men hur många vänner har man egentligen? Jag saknar den gamla goda tiden, när man umgicks med många både här och där. Nu har man inte så mycket tid över när man väl är ledig, och familjen kräver ju sitt. Men jag saknar mina vänner. Många jag hade då har jag inte kvar idag, och mycket beror ju på att en del flyttade utomlands, bytte stad osv. Synd att det har blivit så......Kan man snurra tiden tillbaka och hålla hårdare i dom man hade?
Men de jag har idag släpper jag inte i första taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback