Håll tummarna!

Håll tummarna hårt nu, för Lowe vaknade till knappt efter en timme efter han somnat, och spydde!!! Han stod vid toaletten och bara svalde och svalde och försökte prata emellan...Sen kom det! Stackaren sa att han inte visste att det skulle bli så här....och gubben, det kan man inte veta i förväg. Men efter erfarenhet så vet vi att han har en känslig mage. Äter han för inpå han ska sova så spyr han. Äter han för mycket godsaker så spyr han. Äter han pyttipanna så spyr han. Ja, som sagt är han känslig. Idag har han ätit en hel del kakor och choklad hos Johanna, sen McD och när han kom till moster ville han inte äta för han hade ont i magen. Låter misstänkt.
Jag ska oxå gå och lägga mig nu, för jag mår lite illa. Psykiskt, jag vet. Spyr nån så mår jag illa. Tror att alla baciller bara rusar mot mig för att däcka mig. Men nu så är det nog ingen fara, det märker vi nog snart i så fall.

Håll tummarna!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag håller tummarna hårt hårt :)

2008-12-29 @ 22:16:46
URL: http://gnarpy.blogg.se/
Postat av: pillan

Tack, det hjälpte!! ;-)

2008-12-30 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback