gottesugen

Ååååå, vad jag är sötsugen!! Funderar på att göra en kladdkaka, men sen kollade jag precis klockan och kanske ska göra nån mat först. Vi åt kassler, ris och sås till lunch och det var supergott. Känns liiite tidigt att laga mat igen 3 timmar senare......

Idag har vi handlat ännu mera raketer till nyårsafton, tittat på Siba och handlat på Coop. (pensionärernas mekka) Vilka hemska människor det finns. En man gick in till kassan vid Bygg-ingången. "måste jag stå i kö för att lämna tillbaka en grej?" Tjejen i kassan svarar att han måste gå till kundtjänsten. "VA, ska jag gå UTE! Runt allt!?!?!?!" Tjejen svarar att har han kvittot med sig kan han gå igenom stormarknaden.....Mannen såg alldeles chockad och surmulen ut. Och som han blängde på kassörskan sen!!!  Hans sätt och uppsyn fick mig sur, igen. Jag sa till L att " där ser du, bara idioter!" Är så trött på såna människor, för tyvärr är en ganska stor procent just såna som man möter på jobbet varje dag. *suck*

Jag ska försöka förtränga allt sånt nu, för jag har ytterligare en ledig dag kvar. Och den ska jag försöka njuta av och bara vara med mina barn och vänner.


*tar ett djupt andetag och blåser uuuuuuuuuut*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback