Goda Nyheter

Han är inte sjuk!! Jippieee, han ÄR inte sjuk!!!!
Jag var själv illamående när jag la mig igår kväll, och när jag vaknade satt det fortfarande i. Men det kan bero på att jag problem med magen, Jag kan äta massor, men man måste visst gå på toa emellanåt oxå......och det har jag missat ibland, ganska ofta. Jag funkar väl inte som jag ska. Jag gissar att Lowe har fått en del av mina magproblem.
Hur som helst så är han frisk, och det är ju underbart.
Imorgon är det nyårsafton. Jag jobbar till 14, och det gör inte ett smack. Vi har för en gångs skull inte bokat in nåt och det känns skönt. Bara familjen, god mat och raketer.

Apropå raketer så var L ute för nån dag sen med barnen och skulle smälla några små "bin". När de kom in var L så himla stolt och sa att det här kommer barnen att komma ihåg! Deras coola pappa med raketer. Det bästa var att Lowe kom strax efter och sa " pappa, du verkar inte ha nån koll på raketerna..." *asg* Snacka om att se annorlunda på saken!

Nu ska jag snart lämna barnen på dagis/fritids och sen bär det av till jobbet. Är fortfarande trött på människor, men jag hoppas att det går över snart. Har nog kommit in i en svacka........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback