ge mig ljus!!!

Den här dagen har varit hemsk! Från att jag vaknade imorse (efter mkt om o men) tills nu har jag varit trött. Det sticker i ögonen och i huvve, och jag vill bara gå och lägga mig. Tror att det är allt skitväder som är boven. Jag behöver ljus!!!
En resa till ett varmare land vore inte helt fel. Och inte i sommar, jag behöver det NU!

Och sen hjälper det ju inte till att man är en slitmyra. Imorse på mötet på jobbet så pratade vi om nyårsafton. Vi behövde 3 stycken som jobbar....helt plötsligt så säger jag "jag jobbar då".  VA?! Sa jag verkligen det? Hajade till själv, satt ju där halvt medveten (halvt sovbenägen) och kläcker ur mig en sån sak!......VAKNA MÄNNISKA! Men de andra blev jätteglada. Tror jag det! Hoppas jag får igen en annan ledig dag istället ,som de andra får jobba.

Är ledig i helgen som kommer. DÅ kanske man kan få lite ro. Men L ska till Bollnäs på lördag medans jag ska styra upp kalaset som Alvin ska ha för sina vänner. Jag hoppas innerligt att föräldrarna får roa sig själva i 2 timmar så jag kan shoppa under tiden. Eller bara gå och dra bena efter mig och ta en fika......För inte hinner man hem att sova den korta stunden?!?!

/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback