Fy mig!

Å, jag är ganska trött nu. Har slagit in en himlans massa julklappar till alla möjliga människor. Det blir ganska intensivt när alla kommer på samtidigt att det snart är jul. Men jag ska inte klaga. Dagarna går ju i racerfart när det är så här.
På självaste julafton ska jag ha sovmorgon, innan pappa och hans sambo kommer till oss på tomtegrötfrukost.
(men konstigt nog när man får sova, så vaknar man pigg som en mört kl 7.....varför är det så?)
Jag har några få klappar kvar att köpa till Alvin. Och kanske några tröjor till Lowe, det behöver han.

Är fortarande snorig som en ...jag vet inte vad! Vart kommer allt snusk ifrån?!?!  Vill bli frisk nu!!! Jag skyller fortfarande på alla pensionärer! *morr* Idag hade jag en gubbe som stod vid kassan och en snordroppe hänger ur näsan. Då kan jag ju inte sluta titta, för man undrar ju hur länge den ska hänga kvar. Och vips, så rasade den ner på kassadisken. (som vanligt, bläääää). Och sen kommer nästa kund och ställer sin väska där, eller lägger sina handskar. Inte undra på att folk blir sjuka!! Och så skyller alla på barnen......(inte för att de är oskyldiga, men gamlingar bidrar minst lika mycket med baciller)

Igår köpte jag en Geisha-godisask som jag tänkte ge till min pappa på julafton. Vi ger ju inte varande julklappar, men man vill ju ge något. Men på kvällen så åt jag upp nästan allt.....Ni ser, jag är en riktig godisråtta som äter upp allt jag bakat på samma dag, äter upp allt godis på en kväll (även om jag till slut blir illamående) och till och med det som jag har tänkt att ge bort! Fy mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback