Fräckis

Nu  har jag lyxat till det ordentligt. Har bäddat ner mig i sängen och bara softar med min braiga dator i knät.
Var nyss väldigt trött, men ligger man så här så kan man ju hålla sig vaken ett tag till. ;-)
Den här dagen har varit väldigt lång, med tanke på starten med tandläkarbesök å allt. Ganska långdraget på jobbet oxå. Är ganska säker på att de jobbigaste (samtidigt de roligaste) dagarna är att vänta nu.  Jag frågade min chef idag när jag får lön, för i december så brukar vi få tidigare, typ den 20: eller så. Han skulle kolla upp det, och ropar i högtalartelefon att jag skulle komma. Sen säger han att "du får ingen lön den här månaden", det var väl inget roligt skämt? Men eftersom jag är en smart tjej så går jag inte på sånt.....Däremot så berättade han en rolig historia, kan ju försöka återberätta den här, men var beredda på att jag är en dålig historieberättare:

En man var på loppis och kom fram till ett bord där det stod en ful stor padda, mitt på bordet.
Han var tvungen att fråga säljaren "vad tusan är det där?" och fick till svar att paddan minsann var helt grym på att suga.
"prova här bakom själv" sa säljaren, och mannen gick bakom och fick sig världens avsugning.
Lycklig köpte mannen paddan och tog med den sig hem.
Hemma satte han paddan på diskbänken, och frun kom in i köket och sa "vad i hälsingland gör den äckliga paddan där?" och mannen svarade " jag ska lära den att diska och sen kan du dra åt fanders!"

Ja.....*harkel*...ni kanske hade skrattat om ni hörde min chef berättat den. (och han är dessutom kyrklig!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback