fortfarande andra advent.....

Nu har tröttheten kommit ikapp.
Som ni vet så arbetade ju jag 8 dagar i sträck fram tills i torsdags. Den lediga dagen tillbringade jag med Alvin på stan och hos kiropraktorn. Sen i fredags var det julbord efter arbetsdagen och en ganska intensiv handel igår.......Hade velat ta det lite lugnt idag, men det har varit saker hela tiden. Nu när jag mest av allt vill softa lite i soffan och slötitta på tv är barnen helt vilda. De leker Digimon i vardagsrummet och skriker "ready to rumble?" så det dånar i väggarna. Ska låta dom hållas ett tag till, för de tröttar ju samtidigt ut varann.

Gjorde en skitgod äppelpaj (eller, ja...kanske låter bättre att säga jättegod ) som det blev kvar av, så det ska jag moffa i mig ikväll när jag verkligen får det lugnt å tyst omkring mig, med sovande ungar. Och äter L upp det innan så hamnar jag i upplösningstillstånd! Den biten är min!! *morr*  Låter kanske ego, men jag är ju godisråttan i familjen, och han tänker på kilona. Det gör inte jag. (ska sanningen fram så har jag en önskan att köpa ett löpband nu när det är så himla kallt ute och det är jobbigt att åka till gymmet, juh!) Jag ska ta tag i mina sockervanor nu efter alla helger, vet att jag har ett ruskigt behov och det är inte bra. Varken för humöret eller kroppen. Till sommaren ska jag ha fått tillbaka min 19-åriga hydda! *asg* (ni som vet hur jag såg ut då lär ju oxå asgarva nu...) Såna mål är inte normala, jag var ju knappt normal då. Storlek 36 i kläder på jobbet var för stora, satt som säckväv på en. Nu sitter ju faktiskt kurvorna där dom ska, kanske lite för mkt på sina ställen, men hellre kurvig och go än skinn å ben och alltid en fryslort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback