Efter solsken kommer regn

Känns lite så just nu, för den sista timmen har mina barn förvandlats till monster som bara bråkar hela tiden. Vilket spel ska de spela? Vem ska börja? Men nu har ju brorsan spelat längre än MIG!! Meh??!! *suck*
Tårarna avlöser varandra och rösterna är i falsett, dramatiska kastningar med kroppen i soffan, slit i håret......

Kan någon ta mig härifrån? Snälla?

När min sömntuta till bror vaknar så ska vi ta och titta på Wall.E i biorummet. Kanske blir det lite bättre humör på barnen då. Kanske är det alla spänningar och förväntningar som släppt efter gårdagen, så de blir odrägliga istället....? Ja jag vet inte! Eller så är det bara vanlig hederlig syskonkärlek *s*. (been there.....)

Farmor ringde just och bad mig att sätta på tv:n, för det är Emil i Lönneberga. Och Alvin var ju såååå lik Ida! Bara klipp av henne håret så är det Alvin, sa hon. Och ja, för en gångs skull så har hon kanske nån poäng ;-) Vad lustigt!

Dags att dra upp brorsan ur sängen.......

Kommentarer
Postat av: Milla

Todiloooo :) Hooo hooo hooo... hoppas ni hade en myspysig julafton. Här var det toppen.

Idag är vi bara lata och slappar. C spelar Lego Batman, Amanda spelar bolibompa (fast nu badar hon) och jag har njutit ett varmt, skönt bubbelbad. Hoppas killarna blir på bättre humör sen. Det är säkert all spänning som släppt nu :)

KRAM!

2008-12-25 @ 13:40:16
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback