dessa kedjebrev....

Jag fick ett idag, som jag faktiskt inte vågade strunta i....*s*
Kolla in



En riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!

Tillönskas alla vackra kvinnor.     
   
   
  Detta vågar man ju inte strunta i att skicka vidare, eller  hur?    
   

 Hej vackra dam
  Det här en  skål.... till oss...  till de män som  har oss,  och förlorarna  som hade oss,  och de lyckliga  människor som kommer att möta oss!!    Sänd detta brev  till 10 vackra kvinnor, inklusive den som skickat det till  dig!!!    Du har blivit  vald. Du är ansedd som en av de 10 vackraste kvinnorna i min  lista över väninnor.  När du har  blivit vald, måste också du välja de 10 vackraste damerna i din  bekantskapskrets.  Om du blir  utvald igen, vet du att du är RIKTIGT snygg. Om du däremot bryter  kedjan kommer du  vara motsatsen i minst 10 år.    Så välj 10 av  dina väninnor och låt dem få veta att de är något extra. 




Hur vågar man att INTE skicka vidare ett sånt här brev, för tänk OM det är sant?! Att man blir riktigt ful i 10 år!!!

Nä, det där skickade jag faktiskt vidare, må ni tro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback