Dan före dan före dan före dan före dan

Bara 5 dagar kvar till julafton!! Eller ja, snart är det ju bara 4...... Jag hoppas verkligen att jag varit snäll i år. Men jag tycker att jag alltid är snäll. Beror väl på vem man frågar, kanske.
Julhandeln har kommit igång så smått, men de flesta handlar nog på måndag-tisdag, kanske imorron oxå. Jag jobbar alla dagar fram till jul. Skulle gärna varit ledig i helgen. Men eftersom alla ska fira jul hemma hos oss iår så måste det ju städas, och det kan ju L få göra då. Och då tycker jag att det är bättre att jobba *s*. Ska jag vara ärlig så är han mera noggrann än mig. Jag har ett bra motto:

hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete

och nej, jag är ingen lortgris. Tycker bara att det är supertråkigt att städa!

L åkte och storhandlade nu när jag kom hem vid halv åtta. Jag som hade handlat glögg för att mysa lite i soffan....Men det kan jag ju göra ändå. Jaaa, va mysigt! Ska genast värma på glöggen och traska in till tv:n.
Har överraskat lite tills han kommer hem då jag och Lowe satte upp en girlang med led-lampor med granris på verandan. Det blev jättefint.



Fast egentligen ser det mera ut så här:



Nä jag sa ju att jag skulle ha glögg!!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback