Busig kille

Jag har glömt att berätta vad jag har för en son.
Igår blev han jagad av en fröken i skolan för att han hade tuggummi. Medans fröken jagar så ger han över påsen till hans stora förälskelse H som går i sexan, så när fröken får tag i honom så hittar hon inget! *s* Hade velat se Lowe med benen på ryggen och en fröken efter. När fröken sen berättar för pappa L när han hämtar, så säger han " va, får han inte ha tuggummi i skolan?.....Vad då, menar du att de inte får röka heller?!?"........Det tog några sekunder innan fröken förstog att det var ett skämt, hade velat se hennes min oxå. *asg*
Sen imorse när jag lämnade Lowe i skolan så frågar en annan fröken om jag hade hört vad som hände igår, och jo, det hade jag ju. Om tamburen...? Nu förstår jag inte vad hon pratar om....
Jaha, min grabb och två till hade kastat runt allas ytterkläder i tamburen så ingen hittade sina saker! Nu har han "tambur-förbud" på skolan! (vet inte om jag ska skratta eller gråta?) Men Lowe har bedyrat att han verkligen inte gjorde nåt av dumheterna i tamburen, utan han var bara där. Och vet ni vad? Jag vet att han talar sanning, för han blir så bestört när han blir felaktigt anklagad, så han har svårt att hålla tårarna tillbaka och vet inte hur han ska bete sig....Känns skönt att veta, även om förbudet fortlöper ett tag till.

buskorv nr 1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback