bladder

Är hemma nu efter att ha varit hos kiropraktorn och även fått massage. Alvin var med, och sa inte ett pip under hela tiden.
Väldigt väluppfostrad är han;-) Lowe är i skolan, sista dagen innan jullovet. Så ikväll är det avslutning på skolgården med facklor och rektorstal och sen fika i klassrummet. Tänk att halva terminen redan gått! Det här är ju sista året jag har ett dagisbarn. Bara det! Shit !

Apropå det jag skrev om sist, så har jag samlat mera vuxenpoäng..... (att behöva gå till kiropraktor är kanske ett ganska big time vuxenpoäng)


RICE KRISPIES MULTI GRAIN.........Jag som alltid velat ha det sött! Typ Frosties o sånt. Men nu minsann ska vi tänka på fibrerna. Jajemänn, nu har jag börjat fatta att jag oxå böjar bli äldre. Och det är ju sisådär. Men faktiskt, jag kommer alltid vara barnslig i sinnet, hur gammal å skrynklig jag än blir. Bara att acceptera!

Och när vi ändå pratar om barkbåtar så har jag en till fräckis (jag sa ju att jag är barnslig)

En dvärg satt i en bastu . In kommer en neger med jättesnopp.

Dvärgen bara stirrar och gapar och negern tycker det blir pinsamt

 så han går fram och presenterar sig som  Turner Brown.

Varpå dvärgen svimmar. Negern väcker dvärgen och frågar varför han svimmade?

Dvärgen svarade: Jag tyckte du sa turn around.




Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback