Badkar? Någon?

Någon som har ett badkar att bjussa på? Jag kan komma om en kvart, är såå frusen!
Längar tills vi slagit ut väggarna mellan pannrum, tvättstuga och duschrummet så det blir ett STORT relax/duschrum med bubbelbad....men det ligger så långt fram så det finns bara i fantasin. Men jag hade så gärna velat ha det nu, idag.
Kan nog trycka in ett badkar i duschrummet som det är idag. Bara att riva en liiiten vägg.....Eller så duschar man, helt enkelt! *häpp*

Har en gryta med köttsoppa på spisen, och ska rosta lite bröd till. Alvin tyckte inte om, sa han. Men jag sa att det är bra när man är förkyld, och han ville ju att mamma ska vara frisk när tomten kommer.....så ok. Mysigt att äta lunch, bara han och jag. Lugnt och skönt- mamma/Alvin tid.

Ska duka fram nu, och sen ta mig tid att läsa vlt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback