Härligt med ledig helg!

Det är man inte bortskämd med när man jobbar inom handeln.
Gårdagen började jag med att få nya fina naglar hos min svägerska i hennes salong.


Syns inte så himla bra för bilden är tagen med min mobil. Men jag är nöjd!
Sen kom Milla ner till stan och vi shoppade några timmar. HIttade en kjol, ett linne och en top. Ska nog lämna tillbaka linnet....har inte bestämt mig än.

På kvällen hämtade syrran upp mig och vi hämtade tillsammans upp Milla. Sen bar det av på fest hos Annika med mat. Hur god mat som helst, hon är verkligen duktig i köket (till skillnad från en annan)
Mycket skratt och tok!! När vi väl kom ner på stan så delade vi på oss och jag å Milla gick till BMB.
Hade en kanonkul kväll, och kom lagom hem vid 2-tiden på natten.

Måste ju berätta att vardagsrummets nya tapeter är på plats! Titta!



På bild är det NÄSTAN klart. Nu är det helt klart!!! Är såå nöjd och älskar mitt vardagsrum! (har jag inte gjort förut)
Nu ska det till nytt bord, ny matta, nya skärmar och ny tv. Tv-bänken ska bort och tv:n ska hamna på väggen. Najs!

Idag har jag och barnen varit på maskerad. Det var inte lätt att komma på vad de skulle vara. Spiderman och Stålis är inte lika intressant längre, och Darth Vader-dräkterna skulle ju hamna på 500 spänn! Till slut blev det boxarhandskar och de blev ROCKY!



*fniss* (mobil igen- sorry)
Jag hoppas att jag får bort blåtirorna tills de ska till dagis/skolan imorron!

Nu har jag annat att göra.

Bye

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vad skoj att du bloggar här igen!! Så läckert det blir i vardagsrummet! ser fram emot att de det färdigt sen.

Designen på min blogg knappar jag in själv... det är klurigt som attan för jag är verkligen ingen HTML-guru. Headern har jag skapat i Photoshop och sen är det "bara" att lägga in den i koden...

Här finns en beskrivning:

http://designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html

Kramis!

2008-09-03 @ 11:36:46
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vad kul att få se lite av erat vardagsrum, ser fram emot att få se bilder när allt är klart :-)

Snygga naglar föresten....

2008-09-05 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback