29 augusti 2008

Nästan ett helt år sen jag skrev här sist....Helt otroligt hur fort tiden går när man har roligt!

Idag har vårat vardagsrum blivit färdigtapetserat!! Och jag är så himla nöjd, det är skitsnyggt! Ska sätta ut en bild sen när det är klart med belysning och allt.

Imorgon är det min lediga lördag. Ska först ner på stan och fixa naglarna och shoppa nåt att ta på mig till kvällen. Ska nämligen gå ut med lilla Milla och svänga våra lurviga. *ler*
Först ska vi hem till syrrans kompis Annika och få i oss lite mat. Lyxigt värre!!

På söndag är det kalas för Tindra och Santina på em. L jobbar från kl 6 (stackars mig dagen efter krogen) så jag får ta dit barnen själv. Nu är de så stora att det inte är problem. De springer inte åt varsitt håll längre och har lite vett.
Apropå stora, nu har ju Lowe börjat i förskoleklass. Han ser så liten ut när han går till skolan med sin ryggsäck, men ändå så stor.....Konstigt det där.

Sen väntar vi på Alvins operation av halsmandlar och polyper. Blev ju lovade op innan sommaren....där ser man hur det gick med det.......Ingen kan ens svara än hur väntelistan ser ut! De kanske menade NÄSTA sommar?!?!?!
Ja ja, bara att vänta och se. Bättre sent än aldrig. Men det är synd om honom som inte vågar äta ordentligt längre för att han är rädd att sätta i halsen. (vilket har hänt otaliga ggr under sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback